GOK+

Oprogramowanie

System Gospodarowania Odpadami Komunalnymi GOK+

System Gospodarowania Odpadami Komunalnymi GOK+ służy do gromadzenia informacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania w Urzędzie ewidencji związanej z gospodarowaniem odpadami komunalnymi. W bazie systemu przechowywane są dane o nieruchomościach i ich właścicielach, kartoteki deklaracji i decyzji dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, dane o przedsiębiorstwach prowadzących działalność w zakresie ich odbierania oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych, rejestry wpisów i zezwoleń na wyżej wymienioną działalność oraz kartoteki sprawozdań.

przeznaczenie

Program GOK+ umożliwia automatyczną rejestrację deklaracji i opłat na podstawie wcześniej wprowadzonych stawek i danych dotyczących nieruchomości oraz przygotowanie sprawozdania rocznego poprzez automatyczne sumowanie kwartalnych sprawozdań przedsiębiorców.

System GOK+ umożliwia:

  • prowadzenie ewidencji nieruchomości oraz ich właścicieli,
  • rejestrację deklaracji i decyzji dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • automatyczną rejestrację deklaracji i opłat na podstawie wprowadzonych danych nieruchomości,
  • importowanie deklaracji składanych drogą elektroniczną za pomocą ePUAP,
  • rejestrację przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych,
  • prowadzenie ewidencji wpisów do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  • prowadzenie rejestru zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
  • rejestrację kwartalnych sprawozdań podmiotów odbierających odpady komunalne oraz podmiotów prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • prowadzenie ewidencji odpadów odebranych przez punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
  • prowadzenie ewidencji kontroli nieruchomości,
  • wysyłanie wiadomości SMS z powiadomieniami dotyczącymi opłat,
  • prezentację lokalizacji nieruchomości na mapach OpenStreetMap,
  • automatyczne przygotowanie sprawozdania rocznego poprzez sumowanie kwartalnych sprawozdań przedsiębiorców,
  • współpracę z innymi systemami pakietu RADIX.
  • Platforma systemowa

    • Stacja robocza: system operacyjny Linux lub Windows (zalecana przeglądarka Chrome, dopuszczalne Firefox lub Opera)
    • Serwer: serwer bazy danych PostgreSQL lub Microsoft SQL Server