FA+

Oprogramowanie

System Obsługi Funduszu Alimentacyjnego FA+

System Obsługi Funduszu Alimentacyjnego FA+ służy do obsługi funkcji związanych z przyznawaniem i realizacją świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 192, poz. 1378).

przeznaczenie

Przeznaczenie

Ewidencja

  • wniosków o świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • wniosków o podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych,
  • wnioskodawców, osób uprawnionych oraz członków rodzin wraz z zaświadczeniami o dochodach,
  • związanej z wnioskami korespondencji wraz z załącznikami,
  • wydanych decyzji,
  • wywiadów alimentacyjnych i oświadczeń majątkowych dłużników,
  • wypłaconych świadczeń.

Obsługa wypłat

FA+ umożliwia sporządzenie i drukowanie:

  • list wypłat,
  • przekazów pieniężnych,
  • druków przelewów na konta świadczeniobiorców.

Sprawozdawczość

FA+ umożliwia sporządzenie i drukowanie sprawozdań rzeczowo-finansowych o realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

Współpraca z innymi systemami:

  • przejmowanie danych osobowych wnioskodawców i członków ich rodzin z Systemu Ewidencji Mieszkańców ELUD+ oraz z Systemu Informacji o Mieszkańcach, Właścicielach i Użytkownikach INFO+,
  • przekazywanie dokumentów ZUS (np. RCA) do Programu Płatnika,
  • współpraca z Centralnym Systemem Informatycznym Zabezpieczenia Społecznego.

Platforma systemowa

  • System operacyjny Microsoft Windows
  • Serwer bazy danych Microsoft SQL Server lub PostgreSQL