System RZA+ umożliwia:
- prowadzenie rejestru zaangażowania i zobowiązań (m. in. faktur),
- prowadzenie urzędowego rejestru umów,
- obsługę wniosków o zmianę planu,
- projektowanie budżetu,
- prowadzenie kartoteki przedsięwzięć wieloletnich (WPF).
System umożliwia prowadzenie budżetu w zakresie szczegółowości do poziomu zadań.
Pracownik merytoryczny może zaproponować zadanie, a pracownik z przypisaną rolą skarbnika (i opcjonalnie kierownika) zatwierdzić kwotę dla całego zadania lub w podziale na klasyfikacje.
System umożliwia powiązanie zobowiązań i zaangażowania z wybranym zadaniem.
Dzięki temu pracownik merytoryczny może mieć dostęp do informacji, ile środków zaangażowano i zrealizowano w związku z zadaniem lub jego częścią (pozycją zadania).
System umożliwia pracę użytkowników w określonym kontekście. Każdy pracownik może się poruszać w systemie w obrębie własnej jednostki, wydziału/referatu lub przypisanych do siebie zadań.
Dane o zarejestrowanym zaangażowaniu i zobowiązaniach mogą być przejmowane do kartotek faktur lub dowodów księgowych systemu FKB+.
Pracownicy jednostki mogą w ramach obsługiwanych przez siebie zadań mieć dostęp do informacji o stanie realizacji płatności z tytułu zobowiązania (np. faktury) zarejestrowanej w systemie FKB+.