FKB+

Oprogramowanie

System Finansowo-Księgowy Księgowości Budżetowej FKB+

System Księgowości Budżetowej FKB służy do prowadzenia ksiąg rachunkowych wg klasyfikacji budżetowej, wspomagania prac nad budżetem jednostki samorządu terytorialnego, sporządzania wykazów obrotów i stanów kont w ujęciu analitycznym i (sub)syntetycznym w dowolnym okresie czasu, sporządzania wymaganych przepisami sprawozdań z wykonania budżetu oraz do obsługi archiwum poprzednich lat, wg zasad określonych przez ustawę o rachunkowości. W wersji wielozadaniowej system umożliwia obsługę wielu odrębnie zdefiniowanych zadań budżetowych i udostępnianie zbiorczych danych ze wskazanych zadań.

przeznaczenie

System FKB+ jest przeznaczony do:

  • rejestracji, księgowania i drukowania dowodów księgowych, w tym operacji związanych z podatkiem VAT,
  • zakładania, rozszerzania i modyfikowania planu kont,
  • prowadzenia kartoteki obrotów wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej,
  • sporządzania i drukowania wymaganych wykazów i sprawozdań na dany dzień, w ujęciu analitycznym lub syntetycznym, wg dowolnego układu klasyfikacji budżetowej, w tym sprawozdań kwartalnych i rocznych;
  • przeglądania i drukowania dziennika obrotów, wykazów obrotów i stanów kont za dowolny okres czasu, w ujęciu analitycznym i syntetycznym,
  • zakładania i przeglądania archiwum lat ubiegłych wg zasad określonych ustawą o rachunkowości.

System FKB+ umożliwia:

  • tworzenie zbiorów JPK_V7M.xml,
  • import i eksport zbiorów JPK_V7M.xml,
  • pobieranie danych przedsiębiorców z bazy internetowej REGON*,
  • pobieranie danych statusu podatników VAT i białej listy rachunków bankowych*,
  • pobieranie danych z systemów Besti@, RADIX STW+ oraz RADIX WIP+ (również w wersji wieloinstancyjnej),
  • bezobsługową współpracę z systemem RADIX EBOI+*,
  • rejestrację faktur sprzedaży i zakupu oraz przelewów bankowych,
  • tworzenie plików przelewów w formacie Elixir,
  • import danych z wyciągów bankowych,
  • wymianę danych z systemem Besti@ (obroty i plany finansowe),
  • eksport danych przez system RADIX EOD+,
  • tworzenie bilansów (zestawień rocznych).
*) Wymagany system RADIX INFO+

Platforma systemowa

  • System operacyjny Microsoft Windows
  • Serwer bazy danych Microsoft SQL Server lub PostgreSQL