REJ+

Oprogramowanie

System Obsługi Rejestrów i Umów REJ+

System Obsługi Rejestrów i Umów REJ+ służy do prowadzenia ewidencji i rejestrów wniosków/zgłoszeń, umów, decyzji/zezwoleń i naliczania związanych z nimi opłat w zakresie nie objętym dedykowanymi systemami pakietu RADIX.

przeznaczenie

Przeznaczenie

Obowiązujące prawo obliguje gminy do prowadzenia kilkudziesięciu różnego rodzajów ewidencji i rejestrów. Zasadnicza ich część prowadzona jest w systemach pakietu RADIX, takich jak ELUD+, USC+, POGRUN+, GOK+, WIP+, EGRUN+, EGW+ i ALK+. System Obsługi Rejestrów i Umów REJ+ umożliwia obsługę pozostałych ewidencji i rejestrów. W aktualnej wersji systemu dostępne są następujące pozycje:

  1. Ewidencja umów na dostarczanie wody, odprowadzanie odpadów komunalnych i odbiór nieczystości płynnych
  2. Ewidencja właścicieli psów oraz wniosków i zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznanych za agresywne
  3. Rejestr wniosków i decyzji na zajęcie pasa drogowego
  4. Rejestr wniosków i decyzji na usunięcie drzew lub krzewów
  5. Ewidencja zgłoszeń o występowaniu azbestu, PCB oraz innych substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
  6. Rejestr opłat cmentarnych
  7. Rejestr instytucji kultury
  8. Rejestr informacji o opłatach za zmniejszenie retencji
  9. Rejestr informacji o opłatach adiacenckich
  10. Rejestr licencji na wykonywanie transportu drogowego
  11. Rejestr oświadczeń przewoźników o zatrzymaniach na przystankach komunikacyjnych
  12. Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie niebędących obiektami hotelarskimi (pokoje gościnne, kwatery agroturystyczne, domy letniskowe i inne)
  13. Rejestr źródeł ciepła zawierający dane o budynku, kotle, paliwie, kominku
  14. Rejestr zwierząt przebywających w schronisku, umożliwiający prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt

Architektura systemu umożliwia jego rozbudowę poprzez dołączanie do istniejącej instalacji kolejnych ewidencji lub rejestrów.

Platforma systemowa

  • Stacja robocza: system operacyjny Linux lub Windows (zalecana przeglądarka Chrome, dopuszczalne Firefox lub Opera)
  • Serwer: serwer bazy danych PostgreSQL lub Microsoft SQL Server