EBUD+

Oprogramowanie

System Ewidencji Budynków i Naliczania Czynszów EBUD+

System Ewidencji Budynków EBUD+ służy do prowadzenia ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych, naliczania czynszów i opłat eksploatacyjnych za lokale, nakładów finansowych na budynek oraz rozliczania tych nakładów na wspólnoty mieszkaniowe.

przeznaczenie

Przeznaczenie

System EBUD+ służy do prowadzenia ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych, naliczania czynszów i opłat eksploatacyjnych za lokale, naliczania nakładów finansowych na budynek oraz rozliczania tych nakładów na wspólnoty mieszkaniowe.

System EBUD+ umożliwia:

  • rejestrację i prowadzenie ewidencji budynków lokali, najemców oraz opłat zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • naliczanie opłat miesięcznych,
  • sporządzanie i drukowanie umów najmu,
  • prowadzenie kartoteki najemców, zarządców, administratorów oraz właścicieli lokali,
  • drukowanie wymaganych zestawień finansowych,
  • wystawienie faktur, prowadzenie rejestru VAT,
  • eksport Jednolitego Pliku Kontrolnego (ewidencja sprzedaży VAT - JPK_VAT, faktury VAT - JPK_FA),
  • prowadzenie wieloletniego archiwum,
  • lokalizację budynków na mapie OpenStreetMap,
  • współpracę z innymi systemami z pakietu RADIX.

Platforma systemowa

  • Stacja robocza: system operacyjny Linux lub Windows (zalecana przeglądarka Chrome, dopuszczalne Firefox lub Opera)
  • Serwer: serwer bazy danych PostgreSQL lub Microsoft SQL Server