System Obsługi Funduszu Alimentacyjnego

FA+

System Obsługi Funduszu Alimentacyjnego FA+ służy do obsługi funkcji związanych z przyznawaniem i realizacją świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 192, poz. 1378).

Przeznaczenie

Ewidencja

  • wniosków o świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • wniosków o podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych,
  • wnioskodawców, osób uprawnionych oraz członków rodzin wraz z zaświadczeniami o dochodach,
  • związanej z wnioskami korespondencji wraz z załącznikami,
  • wydanych decyzji,
  • wywiadów alimentacyjnych i oświadczeń majątkowych dłużników,
  • wypłaconych świadczeń.

Obsługa wypłat

FA+ umożliwia sporządzenie i drukowanie:

  • list wypłat,
  • przekazów pieniężnych,
  • druków przelewów na konta świadczeniobiorców.

Sprawozdawczość

FA+ umożliwia sporządzenie i drukowanie sprawozdań rzeczowo-finansowych o realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

Współpraca z innymi systemami pakietu RADIX

Platforma systemowa

  • System operacyjny Microsoft Windows,
  • serwer bazy danych Microsoft SQL Server lub PostgreSQL.
© 2017 RADIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (dawniej Systemy Komputerowe RADIX Sp. z o.o.) | Polityka prywatności